a

Πως ένα απλό παιχνίδι με φούσκες μπορεί να ωφελήσει;

Πυξίδες Κέντρο Λογοθεραπείας

Πως ένα απλό παιχνίδι με φούσκες μπορεί να ωφελήσει;

Πως ένα απλό παιχνίδι με φούσκες μπορεί να ωφελήσει από;

1 παιχνίδι, πολλά οφέλη🤗👏👏

Παιχνίδι με φούσκες
Στο Ψυχοπαιδαγωγικό Πρόγραμμα
🎯Παρορμητικότητα/Αναβολή ικανοποίησης:
Στον πρώτο γύρο του παιχνιδιού κάνουμε αυτό που απολαμβάνουμε περισσότερο, να σκάμε τις φουσκίτσες!
Τι θα συμβεί στον δεύτερο γύρο, όπου θέτουμε τον κανόνα: να “κρατηθούμε” και να μην ακουμπήσουμε καμιά;
Στο τέλος, φυσικά, επιβραβεύουμε το παιδί για τις προσπάθειές του.
Στο Εργοθεραπευτικό Πρόγραμμα
🎯Οπτικοκινητικός συντονισμός
🎯Αιθουσαία ρύθμιση ιδιαίτερα αν οι φούσκες βρίσκονται σε ύψος πάνω απο το κεφάλι του παιδιού.
🎯 Προσανατολισμός στο χώρο
🎯Ενημερότητα σώματος, όπου το παιδί σκάει τις φούσκες με διαφορετικά μέλη του σώματος π.χ. με το αυτί, τον αγκώνα κλπ.
🎯 Αμφίπλευρος συντονισμός, το παιδί σκάει τις φούσκες με τα δυο χέρια (οπως οταν χτυπάει παλαμάκια) αλλά και οταν με το ένα ✋ κρατάει το δοχείο ενώ με το άλλο βυθίζει το “ραβδί” στο δοχείο κι έπειτα το φέρνει στο στόμα για να φυσήξει.
🎯 Πέρασμα μέσης γραμμής να σκάει τις φούσκες με το ένα μόνο χέρι (αν χρησιμοποιεί το δεξί θα πρέπει να περάσει τη μέση γραμμή για να σκάσει τις φούσκες που βρίσκονται αριστερά του και το αντίθετο)
🎯 Ταχύτητα για να προλάβει να σκάσει τις φούσκες ή να πρέπει να τρέξει για να τις φτάσει (φυσάμε τις φούσκες σε απόσταση από το παιδί)
🎯 Ισορροπία: να σκάσει τις φούσκες με ένα πόδι ενώ στηρίζεται στο άλλο ή να τις σκάει ενώ στηρίζεται σε μια στενή επιφάνεια π.χ. τούβλο ψυχοκινητικής.
🎯 Έλεγχος κίνησης: να σκάει τις φούσκες χωρίς να μετακινηθεί από το μαξιλάρι στο οποίο στέκεται ή σε άλλο οριοθετημένο χώρο.
Στο Λογοθεραπευτικό Πρόγραμμα
Όταν το παιδί κάνει τις φούσκες μόνο του:
🎯 Ενίσχυση εύρους εκπνοής.
🎯Στρογγύλεμα χειλιών και ενδυνάμωσή τους.
Όταν κάνουμε εμείς τις φούσκες:
🎯 Άρθρωση: ζητάμε από το παιδί κάθε φορά που σκάει μια φούσκα να επαναλαμβάνει συλλαβές με συγκεκριμένο αρχικό φώνημα- στόχο.
🎯 Λεκτική διαδοχοκίνηση: κάνουμε φούσκες κοντά στο παιδί και του ζητούμε να τις σκάσει όλες και κάθε φορά να επαναλαμβάνει μια συγκεκριμένη λέξη – στόχο ( φροντίζουμε να βρίσκονται σε εύλογο ύψος και απόσταση προς διευκόλυνση του παιδιού).