Η ομάδα μας

Νικάκη Αντ. Ιωάννα - Εργοθεραπεύτρια
Η Νικάκη Αντ. Ιωάννα ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας το 2006 και έκτοτε εργάζεται ως Εργοθεραπεύτρια στο νομό Αττικής. Έχει εργαστεί σε μονάδες ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης και σε κέντρα ειδικών θεραπειών παιδιών και εφήβων.
Από το 2009 μέχρι και το 2022 εργάστηκε ως Εργοθεραπεύτρια στο Νοσοκομείο Ημέρας του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής. Παράλληλα από το 2015 διατηρεί με την κα Ιωσηφίδου Νιόβη το δικό τους κέντρο ειδικών θεραπειών «Πυξίδες» στη Γλυφάδα, πρόσφατα, το 2022, επέκτειναν τη δραστηριότητα τους με ένα δεύτερο χώρο στην περιοχή του Πειραιά.
Διαβάστε Περισσότερα
Νικάκη Αντ. Ιωάννα
Η Νικάκη Αντ. Ιωάννα ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας το 2006 και έκτοτε εργάζεται ως Εργοθεραπεύτρια στο νομό Αττικής. Έχει εργαστεί σε μονάδες ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης και σε κέντρα ειδικών θεραπειών παιδιών και εφήβων. Από το 2009 μέχρι και το 2022 εργάστηκε ως Εργοθεραπεύτρια στο Νοσοκομείο Ημέρας του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής. Παράλληλα από το 2015 διατηρεί με την κα Ιωσηφίδου Νιόβη το δικό τους κέντρο ειδικών θεραπειών «Πυξίδες» στη Γλυφάδα, πρόσφατα, το 2022, επέκτειναν τη δραστηριότητα τους με ένα δεύτερο χώρο στην περιοχή του Πειραιά.
Έχει ολοκληρώσει τον τριετή κύκλο εκπαίδευσης και εποπτείας στην παιδιατρική εργοθεραπεία, της εταιρίας ειδικής αγωγής Προσέγγιση και τον 1ο κύκλο της εκπαίδευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση. Έχει ολοκληρώσει το διετή κύκλο εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία ζεύγους και οικογένειας της ψυχιατρικής κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Συμμετείχε στο διετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μαθαίνοντας για την κοινωνική ένταξη μέσω του έργου» (Elsito) του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών.
Έχει παρακολουθήσει διεθνή συνεδρία, εκπαιδευτικά και βιωματικά σεμινάρια σε θέματα διάγνωσης, πρόληψης, θεραπευτικής παρέμβασης, ειδικών θεραπευτικών τεχνικών σε ψυχικές αναπτυξιακές και μαθησιακές δυσκολίες. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εκπαιδεύσεις: στο οπτικοποιημένο πρόγραμμα TEACCH, στο μοντέλο Συνθεραπείας στον Αυτισμό, στις Social Stories & Comic Strip Conversation για παιδιά με αυτισμό και στο Cygnet Core Programme για την ψυχοεκπαίδευση γονέων με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, στην αξιολόγηση και παρέμβαση στη Δυσπραξια και τη Δυσγραφία, και στη χρήση διαφόρων αξιολογιτικών εργαλείων.
Από το 2009 μέχρι και σήμερα εποπτεύεται ατομικά και αναλαμβάνει κλινική εποπτεία νέων θεραπευτών. Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και είναι μέλος του συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών.
Ιωσηφίδου Νιόβη - Λογοθεραπεύτρια
Η Ιωσηφίδου Φωτεινή – Νιόβη έχει σπουδάσει στο τμήμα Λογοθεραπείας των ΑΤΕΙ Ηπείρου και αποφοίτησε το 2011. Έχει μετεκπαιδευτεί στην Ειδική Αγωγή από το πανεπιστήμιο Αιγαίου και οι μεταπτυχιακές της σπουδές είναι στην “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” του πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Ανοιχτό πανεπιστήμιο Πάτρας.
Έχει συνεργαστεί με διάφορα κέντρα ειδικών θεραπειών στο παρελθόν και έχει διατελέσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές.
Το 2015, σε συνεργασία με την κα. Νικάκη Ιωάννα, δημιούργησε τον δικό της χώρο Ειδικών Θεραπειών, “Πυξίδες”, στη περιοχή της Γλυφάδας, ενώ το 2022 επεκτάθηκαν οι δραστηριότητές τους και στην περιοχή του Πειραιά. Ακόμα, από το 2018 έως και σήμερα συνεργάζεται με την ΕΤΑΙΡΙΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ, Κ.Ημ.Α, Πλόες, ως λογοθεραπεύτρια, αναλαμβάνοντας καθήκοντα αξιολόγησης και παρέμβασης παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, καθώς και τη ψυχοεκπαίδευση ομάδας γονέων σε θέματα που αφορούν την Επικοινωνία.
Διαβάστε Περισσότερα
Ιωσηφίδου Νιόβη
Η Ιωσηφίδου Φωτεινή – Νιόβη έχει σπουδάσει στο τμήμα Λογοθεραπείας των ΑΤΕΙ Ηπείρου και αποφοίτησε το 2011. Έχει μετεκπαιδευτεί στην Ειδική Αγωγή από το πανεπιστήμιο Αιγαίου και οι μεταπτυχιακές της σπουδές είναι στην “Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση” του πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Ανοιχτό πανεπιστήμιο Πάτρας.
Έχει συνεργαστεί με διάφορα κέντρα ειδικών θεραπειών στο παρελθόν και έχει διατελέσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές. Το 2015, σε συνεργασία με την κα. Νικάκη Ιωάννα, δημιούργησε τον δικό της χώρο Ειδικών Θεραπειών, “Πυξίδες”, στη περιοχή της Γλυφάδας, ενώ το 2022 επεκτάθηκαν οι δραστηριότητές τους και στην περιοχή του Πειραιά. Ακόμα, από το 2018 έως και σήμερα συνεργάζεται με την ΕΤΑΙΡΙΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ, Κ.Ημ.Α, Πλόες, ως λογοθεραπεύτρια, αναλαμβάνοντας καθήκοντα αξιολόγησης και παρέμβασης παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, καθώς και τη ψυχοεκπαίδευση ομάδας γονέων σε θέματα που αφορούν την Επικοινωνία. Συμμετέχει σε ομιλίες, που αφορούν την ανάπτυξη των παιδιών σε σχέση με θέματα ομιλίας και λόγου, σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία.
Έχει παρακολουθήσει διεθνή συνέδρια, εκπαιδευτικά και βιωματικά σεμινάρια σε θέματα διάγνωσης, πρόληψης και παρέμβασης, ειδικών θεραπευτικών τεχνικών σε αναπτυξιακές και μαθησιακές δυσκολίες. Έχει εκπαιδευτεί σε συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας όπως είναι το PECS και το MAKATON, στο οπτικοποιημένο πρόγραμμα TEACCH, στις μεθόδους “SOS Aprroach to Feeding” και “Feeding therapy”, στην εισαγωγή στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, στο μοντέλο Συνθεραπείας στον Αυτισμό, στις Social Stories & Comic Strip Conversation για παιδιά με αυτισμό και στο Cygnet Core Programme για την ψυχοεκπαίδευση γονέων με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.
Ακόμα, κάποια από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει σχετίζονται με θέματα όπως η «Λειτουργική Αναπτυξιακή Οπτομετρία, Όραση και Μάθηση», «Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα», «Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI)», «Παιδική Δυσαρθρία/ Αναπτυξιακή Λεκτική- Στοματική Δυσπραξία», «Αξιολόγηση, Διαφοροδιάγνωση & Θεραπεία της Παιδικής Απραξίας της Ομιλίας», «Mini- Kids θεραπεία για τον τραυλισμό», «ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ :Αξιολόγηση και Θεραπευτική Αντιμετώπιση», «Εκπαίδευση Θεραπευτών Κατοίκων και Θεραπευτών Ένταξης Θ.Ε.Κ.Ο» και «Θ.Ε.Κ.Ο Advanced», «Oral- Placement» και «Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt».
Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει τρείς κύκλους Εποπτειών Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας από το Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας, δύο εποπτικούς κύκλους λογοθεραπευτών με τον κ. Κοκμοτό Παναγιώτη και εποπτεύεται ατομικά από το 2011.


Αρετή Γάκια- Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια
Η Αρετή Γάκια είναι Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Η ενασχόλησή της με οικογένειες ξεκίνησε από τον χώρο της εκπαίδευσης στον οποίο δραστηριοποιούταν ως υπεύθυνη νηπιαγωγός τμήματος για περίπου τέσσερα χρόνια. Έπειτα από την εμπιστοσύνη που υπέδειξαν οι εργοδότες στο πρόσωπό της ξεκίνησε να ειδικεύεται στην ειδική αγωγή και να εργάζεται με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις οικογένειές τους. Στο αντικείμενο αυτό, απασχολήθηκε σε ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς για πάνω από 6 χρόνια.
Διαβάστε Περισσότερα
Αρετή Γάκια
Η Αρετή Γάκια είναι Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.
Η ενασχόλησή της με οικογένειες ξεκίνησε από τον χώρο της εκπαίδευσης στον οποίο δραστηριοποιούταν ως υπεύθυνη νηπιαγωγός τμήματος για περίπου τέσσερα χρόνια. Έπειτα από την εμπιστοσύνη που υπέδειξαν οι εργοδότες στο πρόσωπό της ξεκίνησε να ειδικεύεται στην ειδική αγωγή και να εργάζεται με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις οικογένειές τους. Στο αντικείμενο αυτό, απασχολήθηκε σε ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς για πάνω από 6 χρόνια.
Οι προσωπικές της επιθυμίες και αναζητήσεις την οδήγησαν στο να εκπαιδευτεί στην Υπαρξιακή – Συστημική Ψυχοθεραπεία Οικογένειας στο Εκπαιδευτικό και Θεραπευτικό Ινστιτούτο Αντίστιξη. Εκεί εποπτεύεται επιστημονικά και είναι δεσμευμένη σε εβδομαδιαία ψυχοθεραπεία ομάδας.
Η κλινική της εμπειρία προέρχεται από τη συνεργασία της με διάφορες δομές, όπως το Ζάννειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας, το Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής, το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Γαλατσίου, κέντρα ειδικών θεραπειών, το σχολικό σύστημα και τη δραστηριοποίησή της ιδιωτικά στον χώρο. Παράλληλα, αξιοποιεί την προσωπική της και επαγγελματική της εξέλιξη προσφέροντας θεραπεία ενηλίκων, συμβουλευτική γονέων, θεραπεία ζεύγους, θεραπεία οικογένειας, σχολές γονέων και ομάδες εκπαιδευτικών.
Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων.
Εσκιτζή Μαρία -Σταυρούλα - Ψυχολόγος
Η Μαρία-Σταυρούλα Εσκιτζή, Ψυχολόγος, αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και συνέχισε τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» του ΕΚΠΑ. Έχει πραγματοποιήσει εποπτευόμενη πρακτική άσκηση στη Β΄ Νευρολογική Κλινική του νοσοκομείου «Αττικόν» κσι στο 2ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Γ΄ Αθήνας.
Από το 2022, ειδικεύεται στη Συστημική – Υπαρξιακή Ψυχοθεραπεία στο Εκπαιδευτικό και Θεραπευτικό Ινστιτούτο Αντίστιξη. Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή, τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων, το παιδικό ιχνογράφημα, τη σχολική ένταξη σε παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, καθώς και εκπαιδευτικό σεμινάριο Συνοδών – Εμψυχωτών ατόμων με αναπηρία για αθλητικά, πολιτιστικά και κατασκηνωτικά προγράμματα.
Διαβάστε Περισσότερα
Εσκιτζή Μαρία-Σταυρούλα
Η Μαρία -Σταυρούλα Εσκιτζή, Ψυχολόγος, αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και συνέχισε τις σπουδές της στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» του ΕΚΠΑ. Έχει πραγματοποιήσει εποπτευόμενη πρακτική άσκηση στη Β΄ Νευρολογική Κλινική του νοσοκομείου «Αττικόν» κσι στο 2ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Γ΄ Αθήνας.
Από το 2022, ειδικεύεται στη Συστημική – Υπαρξιακή Ψυχοθεραπεία στο Εκπαιδευτικό και Θεραπευτικό Ινστιτούτο Αντίστιξη. Έχει παρακολουθήσει μετεκπαιδευτικά σεμινάρια εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή, τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών και εφήβων, το παιδικό ιχνογράφημα, τη σχολική ένταξη σε παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, καθώς και εκπαιδευτικό σεμινάριο Συνοδών – Εμψυχωτών ατόμων με αναπηρία για αθλητικά, πολιτιστικά και κατασκηνωτικά προγράμματα.
Επίσης έχει εκπαιδευτεί στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ABA), στην δομημένη διδασκαλία TEACCH και στις Κοινωνικές Ιστορίες από την Carol Gray.
Επαγγελματικά, από το 2018 μέχρι και σήμερα, παρέχει υπηρεσίες παράλληλης στήριξης σε παιδιά και εφήβους με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Έχει εργαστεί σε κατ’οίκον συνεδρίες, εξωτερικά και κατασκηνωτικά προγράμματα.
Τα τελευταία χρόνια, εργάζεται σε κέντρα ειδικής αγωγής, παρέχοντας συνεδρίες ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος και ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές, μαθησιακές και ψυχοσυναισθηματικές δυσκολίες. Το κλινικό της έργο εστιάζεται ακόμα στη συμβουλευτική γονέων, καθώς και στην επικοινωνία και παροχή διαλεκτικής συμβουλευτικής σε εκπαιδευτικούς.


Κατσιγάρη Θεοδώρα - Ψυχολόγος
Η θεοδώρα Κατσίγαρη είναι ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Έχει εμπειρία στην εφαρμογή ψυχοθεραπευτικών παρεμβάσεων και εμπειρία στην εκπαίδευση παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Κατέχει πτυχίο ψυχολογίας από το πανεπιστήμιο Νεάπολις της Κύπρου, μεταπτυχιακό στην Συμβουλευτική Ψυχολογία από το πανεπιστήμιο του Ηull της Αγγλίας και μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο Frederick της Κύπρου.
Έχει παρακολουθήσει ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο στην Σχολική Ψυχολογία στο πανεπιστήμιο Αιγαίου, καθώς και σεμινάρια για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, συμμετείχε σε ποιοτική έρευνα για την συγγραφή και την δημοσίευση άρθρου σε Αγγλικό περιοδικό(Frontiers in Psychology).
Διαβάστε Περισσότερα
Κατσιγάρη Θεοδώρα
Η θεοδώρα Κατσίγαρη είναι ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Έχει εμπειρία στην εφαρμογή ψυχοθεραπευτικών παρεμβάσεων και εμπειρία στην εκπαίδευση παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.
Κατέχει πτυχίο ψυχολογίας από το πανεπιστήμιο Νεάπολις της Κύπρου, μεταπτυχιακό στην Συμβουλευτική Ψυχολογία από το πανεπιστήμιο του Ηull της Αγγλίας και μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο Frederick της Κύπρου.
Έχει παρακολουθήσει ετήσιο επιμορφωτικό σεμινάριο στην Σχολική Ψυχολογία στο πανεπιστήμιο Αιγαίου, καθώς και σεμινάρια για τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και την διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας. Κατά την διάρκεια των σπουδών της, συμμετείχε σε ποιοτική έρευνα για την συγγραφή και την δημοσίευση άρθρου σε Αγγλικό περιοδικό(Frontiers in Psychology).
Επαγγελματικά ασχολείται με την ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων που παρουσιάζουν συναισθηματικές δυσκολίες και δυσκολίες συμπεριφοράς (άγχος, φοβίες, δυσκολίες προσαρμογής, κοινωνικές δυσκολίες και διαταραχές διάθεσης).
Επίσης έχει εργαστεί ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά δημοτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και για τρία έτη ως ειδικός παιδαγωγός παράλληλης στήριξης σε δημοτικό σχολείο στο Λονδίνο. Εκεί είχε αναλάβει την εφαρμογή προγραμμάτων εξατομικευμένης παρέμβασης παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (προβλήματα στην ανάγνωση, το γραπτό λόγο και τα μαθηματικά), διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), προβλήματα συμπεριφοράς, διαταραχές αυτιστικού φάσματος, καθώς και την θεραπεία παιδιών με συναισθηματικές δυσκολίες μέσω εικαστικών και μουσικών δραστηριοτήτων.
Κανάνι Έλενα - Εργοθεραπεύτρια
Η Κανάνι Έλενα είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας, του Queen Margaret University. Παρέχει από το 2021 υπηρεσίες εργοθεραπείας σε παιδιατρικό πληθυσμό και έχει διατελέσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές.
Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια σχετικά με τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τη ΔΕΠ-Υ, τη Δυσπραξία, την Κλινική Συλλογιστική στην Εργοθεραπεία, τις Επιτελικές Λειτουργίες, « την Σχολική ετοιμότητα του παιδιού Ε.Σ.Ετ» , « τις Οδηγίες Επιβοήθησης Αισθητηριακής Ρύθμισης» ,το Παιχνίδι, τις γραφοκινητικές δεξιότητες, τον Σχεδιασμό Πελατοκεντρικής προσέγγισης με βάση το έργο θέσπισης στόχων, την εισαγωγή στην μέθοδο DIR-Floortime καθώς και την Εργοθεραπευτική Προσέγγιση σε πρόωρα νεογνά και πρόγνωση λειτουργικότητας.
Διαβάστε Περισσότερα
Κανάνι Έλενα
Η Κανάνι Έλενα είναι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας, του Queen Margaret University. Παρέχει από το 2021 υπηρεσίες εργοθεραπείας σε παιδιατρικό πληθυσμό και έχει διατελέσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με αναπτυξιακές διαταραχές.
Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια και συνέδρια σχετικά με τη Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τη ΔΕΠ-Υ, τη Δυσπραξία, την Κλινική Συλλογιστική στην Εργοθεραπεία, τις Επιτελικές Λειτουργίες, « την Σχολική ετοιμότητα του παιδιού Ε.Σ.Ετ» , « τις Οδηγίες Επιβοήθησης Αισθητηριακής Ρύθμισης» ,το Παιχνίδι, τις γραφοκινητικές δεξιότητες, τον Σχεδιασμό Πελατοκεντρικής προσέγγισης με βάση το έργο θέσπισης στόχων, την εισαγωγή στην μέθοδο DIR-Floortime καθώς και την Εργοθεραπευτική Προσέγγιση σε πρόωρα νεογνά και πρόγνωση λειτουργικότητας. Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο της Sherborne Developmental Movement και Sherborne Advanced Course του Βελγίου.
Έχει ολοκληρώσει τον πρώτο και δεύτερο κύκλο εκπαίδευσης και εποπτείας στην παιδιατρική εργοθεραπεία, της εταιρίας ειδικής αγωγής Προσέγγιση, ενώ συνεχίζει και εποπτεύεται ατομικά σε μεγάλη συχνότητα με κύριο στόχο την εκπαιδευτική και θεραπευτική της εξέλιξη. Στον ελεύθερο της χρόνο ασχολείται με την ενημέρωση σχετικά με θέματα που αφορούν τον κλάδο της εργοθεραπείας μέσω των social media.


Μαίρη Κορκοκίου- Λογοθεραπεύτρια
Η Μαίρη Κορκοκίου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη λογοθεραπεία το 2002 (Queen Margaret University College). Από τότε έχει εργαστεί σταθερά ως λογοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές δομές ειδικών θεραπειών, έχοντας αποκτήσει κλινική εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα διαταραχών του λόγου, της ομιλίας και της επικοινωνίας, σε παιδιά και εφήβους. Παρακολούθησε μετεκπαιδεύσεις στην ειδική αγωγή και την εκπαιδευτική ψυχολογία και έχει αποκτήσει πιστοποιητικά εκπαίδευσης σε μια πληθώρα θεραπευτικών μεθόδων και προσεγγίσεων (Hanen, Padovan Method, ABA, PECS, MAKATON, TEACCH κ.α). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει ποικίλα επιμορφωτικά σεμινάρια στον διαγνωστικό και θεραπευτικό τομέα (Θεραπευτικό Κουκλοθέατρο, Video Modeling, το Παιχνίδι ως Θεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Εργαλείο, το σύστημα M.O.R.E, Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt κ.α.) με στόχο τη συνεχή κατάρτιση και εξέλιξη ως επαγγελματίας λογοπεδικός.
Διαβάστε Περισσότερα
Μαίρη Κορκοκίου- Λογοθεραπεύτρια
Η Μαίρη Κορκοκίου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στη λογοθεραπεία το 2002 (Queen Margaret University College). Από τότε έχει εργαστεί σταθερά ως λογοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές δομές ειδικών θεραπειών, έχοντας αποκτήσει κλινική εμπειρία σε ένα ευρύ φάσμα διαταραχών του λόγου, της ομιλίας και της επικοινωνίας, σε παιδιά και εφήβους. Παρακολούθησε μετεκπαιδεύσεις στην ειδική αγωγή και την εκπαιδευτική ψυχολογία και έχει αποκτήσει πιστοποιητικά εκπαίδευσης σε μια πληθώρα θεραπευτικών μεθόδων και προσεγγίσεων (Hanen, Padovan Method, ABA, PECS, MAKATON, TEACCH κ.α). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει ποικίλα επιμορφωτικά σεμινάρια στον διαγνωστικό και θεραπευτικό τομέα (Θεραπευτικό Κουκλοθέατρο, Video Modeling, το Παιχνίδι ως Θεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Εργαλείο, το σύστημα M.O.R.E, Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt κ.α.) με στόχο τη συνεχή κατάρτιση και εξέλιξη ως επαγγελματίας λογοπεδικός. Τα τελευταία έτη έχει απασχοληθεί στον ιδιωτικό τομέα ως επόπτης και συντονιστής ομάδας λογοθεραπευτών, ενώ έχει διδακτική εμπειρία ετών και έχει τελέσει επόπτρια κλινικής πρακτικής φοιτητών σε ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς. Είναι μέλος του Σωματείου Λογοθεραπευτών-Λογοπεδικών Ελλάδος (Σ.Λ.Λ.Ε.).
Βασιλική Σβάρνα- Λογοθεραπεύτρια
Η Βασιλική Σβάρνα είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Από το 2018, παρέχει υπηρεσίες λογοθεραπείας σε παιδιατρικό πληθυσμό, ενώ έχει διατελέσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, με σύνδρομα και αναπτυξιακές διαταραχές.
Στο πλαίσιο της συνεχούς εκπαίδευσής της, έχει παρακολουθήσει βιωματικά και εκπαιδευτικά σεμινάρια, που αφορούν τη διάγνωση και παρέμβαση ειδικών θεραπευτικών τεχνικών σε αναπτυξιακές διαταραχές.
Διαβάστε Περισσότερα
Βασιλική Σβάρνα- Λογοθεραπεύτρια
Η Βασιλική Σβάρνα είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Από το 2018, παρέχει υπηρεσίες λογοθεραπείας σε παιδιατρικό πληθυσμό, ενώ έχει διατελέσει παράλληλη στήριξη σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, με σύνδρομα και αναπτυξιακές διαταραχές.
Στο πλαίσιο της συνεχούς εκπαίδευσής της, έχει παρακολουθήσει βιωματικά και εκπαιδευτικά σεμινάρια, που αφορούν τη διάγνωση και παρέμβαση ειδικών θεραπευτικών τεχνικών σε αναπτυξιακές διαταραχές.
Έχει λάβει τη βασική εκπαίδευση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και στην Εντατική Αλληλεπίδραση, ενώ έχει εκπαιδευτεί και σε συστήματα εναλλακτικής επικοινωνίας όπως το PECS, τα κοχλιακά εμφυτεύματα, τη Δυσαρθρία, την αξιολόγηση, διαφοροδιάγνωση & θεραπεία της παιδικής Απραξίας της ομιλίας, καθώς και τη μέθοδο ‘SIMATA’.
Ενδεικτικά, ορισμένα από τα σεμινάρια που έχει παρακολουθήσει είναι: «Νευροαποκατάσταση για Λογοθεραπευτές», «Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI)», «Αφηρημένη σκέψη και Γλωσσική Ανάπτυξη» και «Κοινωνική επικοινωνία».
Τέλος, έχει ολοκληρώσει έναν εποπτικό κύκλο λογοθεραπείας με τον κ. Κοκμοτό Παναγιώτη ενώ εποπτεύεται από το Ινστιτούτο Έρευνας και Εκπαίδευσης Λογοθεραπείας.


Μυρτώ Καρακατσάνη- Εργοθεραπεύτρια
Η Μυρτώ Καρακατσάνη είναι Εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών από το 2020. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στην «Ειδική Αγωγή» στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης και Αγωγής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στα πλαίσια των σπουδών της, έχει πραγματοποιήσει την κλινική της άσκηση στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. της Καλλιθέας, στο τμήμα Εργοθεραπείας του Ασκληπιείου Βούλας και στο ΠΙΚΠΑ Βούλας.
Διαβάστε Περισσότερα
Μυρτώ Καρακατσάνη- Εργοθεραπεύτρια
Η Μυρτώ Καρακατσάνη είναι Εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος εργοθεραπευτή, μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών από το 2020. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στην «Ειδική Αγωγή» στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης και Αγωγής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στα πλαίσια των σπουδών της, έχει πραγματοποιήσει την κλινική της άσκηση στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. της Καλλιθέας, στο τμήμα Εργοθεραπείας του Ασκληπιείου Βούλας και στο ΠΙΚΠΑ Βούλας.
Έχει λάβει πιστοποίηση στον πρώτο και στον δεύτερο κύκλο της Aισθητηριακής Oλοκλήρωσης.
Έχει συμμετάσχει εθελοντικά σε πρόγραμμα ακαδημαϊκής υποστήριξης παιδιών προσφύγων για την ομαλή τους μετάβαση στην τυπική εκπαίδευση υπό την αιγίδα της Unicef. Επιπλέον, στα πλαίσια του εθελοντισμού, έχει εργαστεί στο summer camp της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων που πραγματοποιήθηκε στο 9ο ειδικό δημοτικό σχολείο Αθηνών.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές, όπως οι διαταραχές αυτιστικού φάσματος και η αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού, καθώς και τις διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, ενώ έχει ολοκληρώσει κύκλο εποπτικών σεμιναρίων στην παιδιατρική εργοθεραπεία.
Σάντυ Νικολαΐδου - Ψυχολόγος
Η Σάντυ Νικολαΐδου είναι απόφοιτος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στην Κλινική Νευροψυχολογία του τμήματος Ιατρικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον, βρίσκεται στο δεύτερο έτος μεταπτυχιακών σπουδών στην Εφαρμοσμένη Αναπτυξιακή Ψυχολογία του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στη Ψυχοκινητική από το IBP στο Μόναχο Γερμανίας και στη Γιόγκα για παιδιά κι εφήβους από το Kinder Yoga Welt στο Μόναχο Γερμανίας.
Διαβάστε Περισσότερα
Σάντυ Νικολαΐδου
Η Σάντυ Νικολαΐδου είναι απόφοιτος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στην Κλινική Νευροψυχολογία του τμήματος Ιατρικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον, βρίσκεται στο δεύτερο έτος μεταπτυχιακών σπουδών στην Εφαρμοσμένη Αναπτυξιακή Ψυχολογία του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου. Τέλος, έχει εκπαιδευτεί στη Ψυχοκινητική από το IBP στο Μόναχο Γερμανίας και στη Γιόγκα για παιδιά κι εφήβους από το Kinder Yoga Welt στο Μόναχο Γερμανίας. Μέσω της 6 ετούς εμπειρίας της σε εκπαιδευτικά πλαίσια στη Γερμανία είχε την ευκαιρία να δουλέψει με παιδιά ηλικίας από 8 μηνών έως 14 ετών με και χωρίς νευροαναπτυξιακά σύνδρομα. Σε αυτά τα πλαίσια προώθησε την κοινωνικό-συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών μέσω μικρών ομάδων υποστήριξης. Επιπλέον, τον τελευταίο χρόνο συνεργάζεται ως ψυχολόγος με δομές του Αιγινητείου Νοσοκομείου δουλεύοντας με κλινικό πληθυσμό τόσο παιδιών κι εφήβων όσο κι ενηλίκων. Ο ρόλος της περιλαμβάνει τόσο την κλινική αξιολόγηση και τη νευροψυχολογική εκτίμηση όσο και τη ψυχοθεραπευτική παρέμβαση. Στο πλαίσιο της συνεχούς της επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει σειρά ετήσιων μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων όπως το «Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ευαισθητοποίησης στην Πρώιμη Παρέμβαση», το «Σεμινάριο Κλινικής Ψυχοπαθολογίας “Παναγιώτης Ουλής”», τη «Σχολική Ψυχολογία» και τη «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: θεωρητικές και βιωματικές προσεγγίσεις». Επιπλέον, έχει λάβει μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, όπως την «Αξιολογική Ψυχοσωματική Συμβουλευτική», τα «Βασικά Στοιχεία της Θεωρίας των Δεσμών και των Διαταραχών του Δεσμού», το «Ψυχοκινητική και Δεσμός», «Τα Κρυφά Συναισθήματα των Παιδιών», και το «Ψυχοκινητική και Συνεργασία με την Οικογένεια». Τέλος, στα πλαίσια των σπουδών της έχει συμμετέχει σε πλήθος ερευνών τόσο στη συλλογή δείγματος όσο και στη συγγραφή ακαδημαϊκών κειμένων κάποια εκ των οποίων έχουν δημοσιευθεί και σε ξενόγλωσσα περιοδικά.


Ζωή Νίκα - Ειδική Παιδαγωγός
Η Ζωή Νίκα είναι δασκάλα Ειδικής Αγωγής. Αριστούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών εργάστηκε επί σειρά ετών ως δασκάλα Γενικής Αγωγής σε μεγάλα ιδιωτικά σχολεία των Αθηνών. Στη συνέχεια, η σημασία που απέδιδε στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών, παράλληλα της μάθησης, με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξή τους, την οδήγησαν στην ολοκλήρωση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη «Σχολική Ψυχολογία» του ΕΚΠΑ, καθώς και στην έναρξη εκπόνησης της διδακτορικής διατριβής της στον τομέα της Εξελικτικής Ψυχολογίας. Ακολούθησαν πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων στην Ειδική Αγωγή, τα οποία σηματοδότησαν τη μετάβασή της από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή.
Διαβάστε Περισσότερα
Ζωή Νίκα – Ειδική Παιδαγωγός
Η Ζωή Νίκα είναι δασκάλα Ειδικής Αγωγής. Αριστούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών εργάστηκε επί σειρά ετών ως δασκάλα Γενικής Αγωγής σε μεγάλα ιδιωτικά σχολεία των Αθηνών. Στη συνέχεια, η σημασία που απέδιδε στην προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών, παράλληλα της μάθησης, με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξή τους, την οδήγησαν στην ολοκλήρωση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών στη «Σχολική Ψυχολογία» του ΕΚΠΑ, καθώς και στην έναρξη εκπόνησης της διδακτορικής διατριβής της στον τομέα της Εξελικτικής Ψυχολογίας. Ακολούθησαν πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων στην Ειδική Αγωγή, τα οποία σηματοδότησαν τη μετάβασή της από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή. Έκτοτε έχει υπηρετήσει όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής της Δημόσιας Εκπαίδευσης (θεσμός Παράλληλης Στήριξης, Τμήμα Ένταξης, Ειδικά Σχολεία). Παράλληλα εργάζεται ιδιωτικά σε Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, στα οποία αναλαμβάνει την αξιολόγηση των δυσκολιών στη μάθηση, καθώς και τον σχεδιασμό και την εφαρμογή εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων με σκοπό την αντιμετώπισή τους. Τέλος, επί του παρόντος, στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης, αποτελεί φοιτήτρια του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και παρακολουθεί το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Κοινωνική Νευροεπιστήμη, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση» με τη συνεργασία του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, της Ιατρικής Σχολής και του Τμήματος Βιολογίας του ΕΚΠΑ.
Θανάσης Πατσίλι- Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπευτής
Ο Θανάσης Πατσίλη είναι Ψυχολόγος (Αρ. Πρωτ.: 5243), πτυχιούχος Πάντειου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Διατηρεί το ιδιωτικό του γραφείο στο κέντρο, στην περιοχή της Νεάπολης στα Εξάρχεια.
Ολοκλήρωσε με επιτυχία την 6-ετή ειδίκευση στην Υπαρξιακή – Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Θεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο «Αντίστιξη». Το πρόγραμμα, εκτός από εκπαίδευση στις θεωρίες στον Συστημικό και Υπαρξιακό τρόπο σκέψης, περιλαμβάνει επίσης εποπτεία και προσωπική θεραπεία των εκπαιδευομένων.
Διαβάστε Περισσότερα
Θανάσης Πατσίλι
Ο Θανάσης Πατσίλη είναι Ψυχολόγος (Αρ. Πρωτ.: 5243), πτυχιούχος Πάντειου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Διατηρεί το ιδιωτικό του γραφείο στο κέντρο, στην περιοχή της Νεάπολης στα Εξάρχεια.
Ολοκλήρωσε με επιτυχία την 6-ετή ειδίκευση στην Υπαρξιακή – Συστημική Ψυχοθεραπεία στο Θεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο «Αντίστιξη». Το πρόγραμμα, εκτός από εκπαίδευση στις θεωρίες στον Συστημικό και Υπαρξιακό τρόπο σκέψης, περιλαμβάνει επίσης εποπτεία και προσωπική θεραπεία των εκπαιδευομένων. Σήμερα συνεχίζει την επιστημονική του κατάρτιση πάνω στο Γενεόγραμμα καθώς και την προσωπική του εποπτεία στο Ινστιτούτο «Αντίστιξη».
Συνεχίζει να παρακολουθεί εξειδικευμένα σεμινάρια, μετεκπαιδευτικά προγράμματα και επιμορφώσεις με εστίαση στα παιδιά, τους εφήβους και τους ενήλικες, παρεχόμενα από αξιόπιστους επιστημονικούς φορείς στην Ελλάδα.
Ενδεικτικά τα προγράμματα αυτά αφορούν την κλινική ψυχοπαθολογία, τις αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΕΠ-Υ, Αυτισμός), την ψυχοθεραπεία παιδιών μέσα από το παιχνίδι, κλίμακες αξιολόγησης (WISC-V).
Η εμπειρία του ως Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπευτής είναι επικεντρωμένη στα ζευγάρια, τις οικογένειες, τους ενήλικες και τους εφήβους, και προκύπτει από την εμπιστοσύνη που του έχει δοθεί από τους ανθρώπους αυτούς, στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.
Έχει εργαστεί στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με εστίαση στη υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών τους καθώς και του εκπαιδευτικού προσωπικού.
Με παιδιά – εφήβους, γονείς και οικογένειες συνεχίζει και εργάζεται, σε συνεργασία με ιδιωτικά κέντρα θεραπειών σε συμβουλευτικό – ψυχοθεραπευτικό επίπεδο.
Ταυτόχρονα ασκεί ιδιωτικά την ψυχοθεραπευτική του ιδιότητα με ενήλικες, άτομα ή ζευγάρια, οικογένειες καθώς και εφήβους.
Σήμερα, συνεχίζει την εκπαίδευση και κατάρτισή του σύμφωνα με τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα και παρέχει τις υπηρεσίες του ως Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπευτής.
Είναι τακτικό μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής Θεραπείας.


Έλλη Καραπιπέρη- Λογοθεραπεύτρια
Η Έλλη Καραπιπέρη, είναι Λογοπεδικός, αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο της Σόφιας «ΣΒ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ» με εκπαιδευτική – εξειδικευτική βαθμίδα BACHELOR – Λογοπεδική και MASTER στις «Επικοινωνιακές Διαταραχές επί Διανοητικής Ανεπάρκειας». Από το 2002, είναι τακτικό μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
Έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών, σε μεγάλο εύρος παιδιατρικού πληθυσμού. Έχει υπάρξει μέλος της ιατροπαιδαγωγικής ομάδας στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Καλλιθέας. Παρέχει τις υπηρεσίες ως Λογοπεδικός, με κύρια απασχόληση: αξιολογήσεις, προγράμματα αποκατάστασης, ενημέρωση γονέων, συμμετέχει στην διεπιστημονική ομάδα και παρουσίαση περιστατικών.
Διαβάστε Περισσότερα
Έλλη Καραπιπέρη- Λογοθεραπεύτρια
Η Έλλη Καραπιπέρη, είναι Λογοπεδικός, αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο της Σόφιας «ΣΒ. ΚΛΙΜΕΝΤ ΟΧΡΙΝΤΣΚΙ» με εκπαιδευτική – εξειδικευτική βαθμίδα BACHELOR – Λογοπεδική και MASTER στις «Επικοινωνιακές Διαταραχές επί Διανοητικής Ανεπάρκειας». Από το 2002, είναι τακτικό μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών και είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
Έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών, σε μεγάλο εύρος παιδιατρικού πληθυσμού. Έχει υπάρξει μέλος της ιατροπαιδαγωγικής ομάδας στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Καλλιθέας. Παρέχει τις υπηρεσίες ως Λογοπεδικός, με κύρια απασχόληση: αξιολογήσεις, προγράμματα αποκατάστασης, ενημέρωση γονέων, συμμετέχει στην διεπιστημονική ομάδα και παρουσίαση περιστατικών. Καθώς επίσης ασχολείται με την αποκατάσταση αρθρωτικών, φωνολογικών δυσκολιών, καθυστέρηση ομιλίας, Δαταραχή αυτιστικού φάσματος, εξελικτικές διαταραχές κ.α.
Έχει συμμετάσχει στην Αγωγή Κοινότητας , έχει κάνει ομιλίες – ενημερώσεις σε συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, σε νηπιαγωγούς και δασκάλους, καθώς επίσης έχει διοργανώσει παιδότοπους με στόχο την ψυχοκοινωνική εκπαίδευση και τις δεξιότητες των παιδιών, σε μέρη απομακρυσμένα από αστικά κέντρα. Εργάστηκε ως συνοδός Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, στην κατασκήνωση της Κερατέας, που πραγματοποίησε η ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας – Πρόνοιας. Παρέχει τις υπηρεσίες της, σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, με στόχο την πρώιμη παρέμβαση/αξιολόγηση και την αποκατάσταση.
Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, όπως, «Aphasia-theory,diagnostics and therapy», «Puppet therapy association – Certificate of Attendance», «Μαρκετινγκ για επαγγελματικές δομές ατόμων με ειδικές ανάγκες», «Σεμινάριο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην Κοινωνική Ψυχιατρική – Παιδοψυχιατρική», «Φωνολογική ενημερότητα, Αξιολόγηση – Παρέμβαση», «Αυτισμός – Σύγχρονες τάσεις στο λόγο και την επικοινωνία», «Φωνητική και Φωνολογική εξέλιξη. Παρουσίαση της δοκιμασίας», «Διαταραχές επικοινωνίας, Αυτισμός, Θέσεις και προσεγγίσεις», «Αξιολόγηση και θεραπεία της Λεκτικής Δυσπαραξίας: Πρόγραμμα Nuffield», «Γλωσσικές δυσκολίες και γραπτός λόγος στο πλαίσιο της Σχολικής μάθησης», «Pyramid Edycation Consultants Hellas Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων» PECS-ΜΕΡΟΣ Ι», «Κλινικές παρεμβάσεις στις διαταραχές λόγου και επικοινωνίας», «Γλωσσικοί Επεξεργαστές Gestalt» κ.α.
Κατσικανδαράκη Ευθυμία - Παιδοψυχίατρος
Η Κατσικανδαράκη Ευθυμία Γ. είναι Παιδοψυχίατρος. Πιστοποιημένη Ψυχοθεραπεύτρια της European Association for Psychotherapy (EAP).
Διαβάστε Περισσότερα
